Sunday 1 July 2012

har det egentlig ret skønt

 hun er altid så smuk min dejlige veninde 




 vi havde købt sæbebobler med Winnie the Pooh på!
de var awesome, og vi var gode til at lave bobler
 vi var ude at gå igår, og kom forbi dette bord
hvor der lå en ipad stadig i æske, en ipod touch, en ipod nano
nogle cd'er og dvd'er blandt andet Lucas graham og Jason Mraz
der var ingen der holdt øje med det og ingen kamera hvor det stod
jeg tænker om personen er ude på at få sine ting stjålet?
ej, men synes det er vildt.

 igår aftes stod den på drengehygge med poker og druk
det var satme hyggeligt og virkelig skønt med en god tur med alkohol igen, da det er ved at være et godt stykke tid siden!

efter drengeaftenen får man rakt sit kamera over og finder dette
Elsker dig min skat, du er og vil altid være min bedste veninde
ligemeget hvad, vil jeg altid stå bag dig! <3


ps. undskyld kvaliteten på nogle af billederme
de er taget med apps'ne hipstamatic og instagram på iphone 
love <3

No comments:

Post a Comment