Thursday 5 July 2012

studfest på "farmen"


 jeg må indrømme jeg elsker virkelig mine vægbilleder!
regner med at lave min væg færdig idag
mangler faktisk stadig billeder på min ballet væg
så mon ikke jeg skulle lave den færdig også?
glæder mig sgu til jeg er helt færdig


mit outfit bestod af 
briller: cheap monday clairvoyant
halstørklæde: mads nørgaard
t-shirt: samsøe samsøe
blazer: fra London
ur: vintage tissot
armbånd: støt brysterne/ make love not war
armbånd: sølv med navn
bukser: cheap monday
sko: converse allstar

jeg var et smut forbi ude på "Farmen" til en studenterfest
jeg smuttede dog tidligt
da jeg bare skulle ud og ønske tillykke med huen
til mine venner fra Herluf
jeg må indrømme at jeg er lidt nede over ikke at have gjort gymnasiet færdig når jeg ser dem alle med hue
men tilgengæld starter jeg meget snart i Fredericia!
love <3

No comments:

Post a Comment