Sunday 8 July 2012

me and my camera

 min dag idag startede med en god ryger
 på min hjemmelavede bong
jeg elsker det at være alene hjemme og ryge ude ved poolen
det er så dejligt afslappende
og en god start på dagen :)


 der er så idylisk nede ved susåen
hvor børn og voksne står og fisker sammen
kærestepar sidder og hygger sig
 nogle vælger at bare sidde og nyde livet 
og det gode vejr med en pipe og en øl
jeg mødte ham her og tænkte "kæft hvor må han nyde livet"
og det tror jeg også han gjorde 


 jeg tog dette og lavede det til et HDR
jeg er selv okay tilfreds med det
kan godt lide de farver der er kommet frem i det
kan også godt lide selve opsætningen i billedet



i næstved ryges der hash
her er det fra to af de mange lokationer
jeg tog billede af gamle joint rester
jeg kan godt selv lide det
og synes det er pisse hyggeligt at ryge
så glæder mig at andre også kan lide det




billedet her er taget fra udsigtstårnet i næstved
jeg er højdeskræk men tænkte jeg måtte have billeder deroppe fra
blev glædeligt overrasket 
da jeg så disse to klistermærker
jeg er ret vild med dem
og synes bare de passede godt 
til denne måde at sætte billedet op

No comments:

Post a Comment