Friday 27 July 2012

råhygge

 det var en utrolig lækker dag i ondsdags
med hygge og spisning i Martin's kolonihave
lækkert vejr og lækre mennesker at bruge dagen med 
 der blev spillet en masse dart
hvilket var meget lang tid siden jeg havde spillet
dog gik det nu udemærket!
 Martin havde også mini-kroket
som var noget af det mest grinagtige spil
dog er billedet med mig taget lige efter et skidt slag!
 og ærgelse skulle der til...

 vi kørte ned til stranden for at bade og se solnedgangen
og hvilken smuk solnedgang det var!
der var flere dernede end forventet
så vi besluttede at kører videre til en anden strand i nærheden

 da vi så kom til den anden strand og de andre var ude i vandet
besluttede jeg mig for at lave et lille hyggeligt bål
som vi kunne sidde og hygge, synge og spise ved
billederne i dette indlæg er taget af min gode ven Martin
som også kører en blog
hans handler om fotografering
og han skyder nogle rigtig fede billeder som ligger derpå
tryk på linket her for at se hans blog 

No comments:

Post a Comment