Friday 29 June 2012

spontan tur i centeret



 min aller bedste veninde Nadja i hele verden og jeg
tog en spontan tur i centeret for at få en hyggetur
og måske få shoppet lidt, og der blev da også begge dele


 og dagens outfit bestod igen af
Cheap Monday clairvoyant briller
basic t-shirt i sandfarvet
læderjakke
vintage ur fra Tissot
mine armbånd
 Cheap Monday busker
og mine elskede brune støvler

 jeg fik is!!

 da vi kom hjem skulle vi op og hører Ihan spille
hun gjorde det fucking godt
og trods en helvedes masse regn havde jeg en pisse fed aften
jeg ser på denne mand og tænker han er kraftedeme cool nok
han har valgt et liv, som landevejs-ridder
jeg kender manden og har hørt hans historie
og står med kæmpe respekt til ham
man kunne se han havde en fed aften også
hvilket bare gav et endnu større boost til ens eget humør
love <3

No comments:

Post a Comment