Thursday 21 June 2012

hvorfor er nogle mennesker sådan?




da jeg chillede rundt på min facebook den anden dag
blev jeg mødt af disse billeder
og hver af dem havde minimum over 100 likes! 
må ærlig talt indrømme det gav mig lyst til at afsikre mit gevær (kun en talemåde)
hvordan kan man have så lidt respekt for penge?!
hvor ville jeg gerne smadre de flasker 
direkte tilbage i fjæset på den jubelnar (selvfølgelig igen kun et udtryk for at jeg mener 
det er for nedladende over for de "fattige")

har blevet nød til at gå ind og skrive at jeg ikke kunne finde på det, da personer der intet med dette har at gøre, blev meget stødt af det



1 comment:

  1. Er det ikke op til folk selv hvad de vil bruge deres penge på? Nuvel - man kan da sagtens synes at ovenstående er dumt, men hvis han har lyst til at bruge sine penge sådan - hvad er så problemet. Lur mig om ikke billederne er taget med et glimt i øjet? :) .. Desuden er der jo ingen af billederne hvor han rent faktisk hælder. Flaskerne kunne jo ligeså vel være tomme.

    Desuden er den nederste flaske ikke en magnus, men en ganske almindelig Moët der kan fåes for omkring 250 kroner.

    ReplyDelete