Tuesday 19 June 2012

what a lovely weekend!


 denne weekend gav jeg mig selv lov at ryge
selvom jeg er stoppet som fast ryger
grunden til beslutningen er at jeg har været til housewarming
hos min bedste ven Casper
har sovet hos den skønneste pige 
hvor vi har hygget med smøger, kage og lange gode samtaler
vin blev der også hygget med
 vi blev til den sidste forestilling på Sceptor ungernes Floradal
besøgt af en kendis, Pernille Rosendahl var blevet inviteret
da vi brugte en af hendes gamle Swan Lee sange i stykket
hun var beæret over hvordan den var blevet benyttet og var mere end tilfreds med de små menneskers optrædener
 ungerne i det øjeblik hvor de får at vide Pernille Rosendahl er iblandt publikum
 der gik ikke lang tid før der skulle skrives autografer
men der gik lang tid før hun var færdig med det


 en gåtur på vej til rådmandshaven og susåen

den skønne Nadja og jeg havde en dejlig eftermiddag/aften ved vandkanten 

den altid smukke Nadja med sit glas Verdi
vi købte for at virkelig nyde livet

der var lidt om weekenden og hvordan den har været brugt
jeg elsker mit liv i øjeblikket
med dejlige venner og veninder
skønne dage,skønne nætter
love <3 

No comments:

Post a Comment