Sunday 19 August 2012

weekend på Snoghøj



 elsker virkelig den lens flare 
der kom frem da jeg tog billedet!
 her er lige lidt af de bedste billeder (synes jeg selv)fra weekenden som jeg tog
weekenden startede med et brag af en 1. fest på Snoghøj
alle elever fyrede den max af og alle drak igennem
det hjälp rigtig meget på sammenholdet mellem de forskellige linjer, hvilket er pisse fedt!

lørdagen gik med DRUK fra klokken 12 til klokken lort!
Mikkel, Anders og jeg drak hele dagen og spiste burger king!
der blev også spillet fodbold med nepaleserne fra Global linjen
druk turen fortsatte da resten af MBC'erne var med på at spille ølbowling, hvilket også var pisse hyggeligt!
efter det røg vi i baren hvor vi så festede til langt ud på natten!

idag er gået med at chille ved vandet
hvilket selvfølgelig resulterede i en dukkert

Tobias min roommate og jeg har lavet om på værelset, hvilket er blevet pisse fedt!
(billeder kommer senere)

elsker højskole livet!
love <3

No comments:

Post a Comment