Friday 3 August 2012

der bliver altid lavet så meget lort :)

 efter der blev malet idag, skulle jeg hjælpe Nadja med at vælge tøj da hun skulle i byen
og synes egentlig der er blevet ramt meget godt
 billedet her fortæller så godt den måde vi er sammen på
der bliver altid lavet så meget lort der kan grines af
her er det hatten der var ved at flyve af
hvilket er en big deal for os
da vi elsker hatte!

 disse shorts har hun selv klippet fra et par bukser
og da det ikke var nok
smed hun da lige en masse nitter på
hvilket i mine øjne har givet et rigtig fedt råt touch
og passer rigtig godt ind i hendes stil
 ladies and gentlemen jeg præsenterer jer her for
den i mine øjne smukkeste pige på jorden!
jeg elsker hende så højt
og hun vil være den mest savnede 
når jeg tager afsted til Fredericia! <3
Nadja skulle lige vise mig hvordan hun ville have taget et billed
og dette blev reultatet af hendes meget hurtige visning
jeg synes selv at billedet er vildt enkelt og fedt!


No comments:

Post a Comment