Sunday 20 May 2012

ved hvad jeg vil have


 jeg mangler et spejl på mit værelse
go fandt dette vildt lækre antikke
figurpejl fra 1880
jeg overvejer det kraftigt
måske male det i en rå sort farve
så det passer til mit værelse


 jeg elsker når man ser fra gamle dage
eller i film 
hvor man gik bag sådan et 
(meget dårligt tidspunkt, men har glemt navnet på dem)
for at skifte tøj
jeg vil vildt gerne have sådan en
hvor jeg igen ville male den sort
så man stadig har udskæringerne men i
en farve der passer ind 

 jeg har længe vidst at dette sorte bestik fra Almoco
ville blive det der kommer til at pryde mine borde 
når jeg engang flytter hjemmefra
 jeg skal joh selvfølgelig have 2 sæt bestik
så der er lidt at skifte mellem
heldigvis er de to sæt jeg har fundet 
og forelsket mig i
ikke særligt dyre
det andet er fra mærket Aida
jeg mener at man gerne skal have 2 sæt service også
jeg har fundet mig det her
som også er fra Aida
dette er modellen Bistro Square black
det andet sæt service jeg har fundet er også fra Aida
da jeg mener de laver nogle dejlig stilfulde produkter
til en god pris
det her er modellen Atelier white

der er mange der ikke ved om mig at jeg
elsker og går meget op i bolig indretning
pluds jeg elsker service og at kunne dække et flot
og stilet bord
love <3

No comments:

Post a Comment