Friday 18 May 2012

This is me

jeg har lagt mange tanker i hvordan min væg skulle laves, 
det er blevet mange ting blandet sammen og alligevel organiseret
den er sat sammen som en slags Ying & Yang med det pæne, rene og uskyldige Ballet til venstre 
og det provokerende, sexede og vulgære på højre side
der ligger også det i det at jeg snart skal til Fredericia på Musical Basecamp, 
hvor ballet er en stor del af "pensum" 
derfor er den side også en slags inspiration og bekræftelse
 på jeg snart skal starte derover 
mit fjernsyn bruger jeg ikke så tit, det står faktisk bare og venter på at jeg får det på loftet, eller finder et sted til det
 jeg kan godt lide at indretning er enkelt, 
men med en masse små detaljer 
istedet for at det flyder med alle mulige små ting alle vejne
 kan jeg meget bedre lide der står tre små ting og ser pænt ud på et bord end at det er over proppet med alt der kan være der
 jeg går meget op i musik, og spiller selv lidt, jeg synger også en masse og nogle gange for jeg lyst til at indspille et par numre det gør jeg ved hjælpaf mit elskede udstyr bestående af et Roland F-110 klaver, en NAD c316bee forstærker, et Samson CR77/HT7q7 mic system, min Behringer xenyx x2222 mixer og sidst men ikke mindst mine Cerwin-Vega VE-15F højtalere
jeg er helt vild med rockstar stole
og har også en stående på loftet i sort
jeg har selv lavet de små tegninger på min guitar
det lille stykke stof der hænger ud af den
kommer fra min gamle skole Herlufsholm kostskole
jeg rev den af en 3.g'ers skjorte og det hænger nu der som et fint diplom
 det er herinde i kamera tasken til venstre i billedet
mit Kamera ligger når ikke jeg bruger det
ellers står mit alkohol(hvilket der ikke er meget af)
der, mine glas står længere nede
mine drinks mixere og forskelligt i den dur
flaget er fra da jeg var i Royal Albert Hall
min hjemmelavede "vandpipe" står der
og min holder til mine underberg glas

 dette er mit tøjstativ 
hvor jeg har største delen af mit tøj
det er dog lidt tomt lige her må jeg indrømme,
men en masse er til vask og sådan
har lige smidt en masse sko ud for nylig
da jeg ikke kunne passe dem mere
så der ser også meget tomt ud
og selvfølgelig min dejlige barstol
som jeg bare måtte eje
 min elskede røde retro skoletaske som jeg
elsker overdrevet højt
go min lacoste taske
som jeg har fundet frem igen
skal bare lige have fjernet skriften på den
så er den good to go igen
jeg maler en del, og har altid mit staffeli klar
hvis jeg kommer i tanke om et projekt jeg vil starte på at male
det næste bliver nok noget med Phantom of the opera
 det første maleri jeg malede som hænger på mit værelse
var det her med Michael Jackson på
da jeg altid har været en stor MJ fan
jeg fandt så et motiv der minder om det her
og gik så i gang med projektet
 det er ingen hemmelighed at jeg er musical nørd
så derfor skulle jeg da også lige male et billede
med musicals til at hænge op på min væg
det blev tre af mine favoritter som jeg selv har 
været inde og se alle sammen
 mit ur, i hvad jeg ville kalde dets fine æske
synes faktisk det ser meget godt ud som det står der
hvis jeg selv skal sige det
 jeg er så forelsket i mine høretelefoner
de er så lækre og retro
og ikke nok med det
så har de vildt lækker lyd
 et lidt closer blik på mit indspilnings udstyr

det er sådan jeg lever 
og sådan jeg kan lide tingene skal se ud
mangler dog stadig et gulv til loft spejl 
love <3 


No comments:

Post a Comment