Wednesday 15 February 2012

skole situation

 er stor fan af det man kalder Macro billeder
 Mike og jeg sad og kedede os i et frikvarter 
og satte et motiv op
 endnu et Macro billede
 elsker også at lave nogle skønne billeder af landskab
her er det fra Køge havn ud over vandet/isen

Christoffer sidder på en sten op mod solen og nyder bare vejret og synet

det er nu ved at være et stykke tid siden jeg sidst bloggede, 
hvis man ser bort fra det forrige indlæg idag
jeg er startet på en fotolinje hvor vi skal lærer en masse forskellige måder at tage og lave billeder både fra kameraet og fra softwaren på computerne
jeg er blevet rigtig glad og hooked på det.
 dejlige mennesker i klassen og spændende at arbejde sammen med
vi har været på en masse foto-safari og her er lidt af det jeg har taget

No comments:

Post a Comment